Facebook

Saturday 24 November 2012

Testing...selamat Bertunang F& E

Sebenarnye  tempahan ni sepatutnye bulan depan occasionnye...:)
tetibe 2 hari lepas dapat call customer ni...dia nak tempah satu lagi sebab nak rasa  dulu...saya terima  sebab klu saya pon akan ada dlm situasi yg sama...order online jauh2 takut rasa tak bes..:)..insyallah saya buat terbaik ya...
so i dedicate this to her...harap dia suke...:) kokochenta coklat saya hadirkan gan flavor  kiwi, orange,mango,bluberry ,strawberri and latest nutella+almond..ops kekacang cam walnut,hazel n almond pon ada tau
harap dia puashati...hehe saya? harus puashati coz saya buat coklat ni ikhlas dari hati...:)
mari lawati kami dan buat tempahan anda sekarang....:)
Pls en skynet.....deliver carefully okeh...harap sampai dlm keadaan yg bagus...


2 comments:

Anonymous said...

Sis thx a lot ... :) mizlily Ferd

Anonymous said...

klu cm ni baper siap pos?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...